Nasi Ayam Power Sup Meletop Jasin

6 comments
Assalamualaikum.....

Port Melaka lagik..... Dah Melaka Negeri Pelancongan....

Pasti lu orang tak pernah terjah port nieh.. Melainkan lu orang memang Pior orang MELAKA... Nak-nak yang duduk JASIN...

Ok port nieh xder la special mana.. Cuma pemilik menawarkan perhidmatan makanan yang tidak kurang hebatnya...

Nasi AYAM & Sup Meletops! Pergh... Serious Wa cakap lu... Memang Wajib cuba... Tapi wa terorder SUP Meletops & Nasi Goreng Ayam....

Namun ia tak kurang hebat dengan sambal dia plus Sup yang penuh dengan sayur & isi ayam...

Nampak?? 2 kali telan ayam gua kat kedai nieh.....

Oklah.. Jom lu orang tengok beberapa gambar yang gua snap untuk tatapan lu orang...

Terlupa lak.. Esok wa ada 'shooting' program Makan-makan bawah Terbitan RTM di One Utama.. Lu orang doakan gua untuk kurangkan gugup waktu rakaman ok...?

Nanti keluar TV1 gua inform lagi... "Menu Kita' katanya tajuk nieh... Menu untuk esok pon tajok AYAM...

Asik la gua nieh telan ayam....

Oklah.. Port yang gua snap nieh untuk lu orang terjah kalau sesat di Melaka...

Ni gua dapat macam biasa... Dari Instant Street View

Latitude / Longitude
2.312414,102.431034

Kalau lu orang tak jumpa.. Leh je hallo-hallo gua...




If you like this post, please share it!
Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

6 Response to Nasi Ayam Power Sup Meletop Jasin

08 January, 2015

Yang last tu mee sup perut ker? Aduh...feveret ni...

08 January, 2015

Aishhh..cam nak kne try ni..bru blh komen meletop ke tidak..tq for info

09 January, 2015

Noor Azlin... Kekekek SUP AYAM...

Fadhilah Kena TRY!!! Tapi minta pedas MEMANG MELETOPS u...

Ann
09 January, 2015

.engok sup meletop tu bikin terliur deh..

09 January, 2015

Ann kikikikik sabo... Nanti pekena leh share kat sini yer...

10 January, 2015

fuhh..sampai meletup lagi tu.

Post a Comment