AEON Food Court Cheras Selatan ARENA

0 comments

Assalamualaikum.

Pada yang biasa membeli-belah kat shopping complex terutama AEON,GIANT,TESCO & sewaktu dengannya.

Tak terlepas jika pergi waktu tengah hari pasti kita akan menyinggah kedai makan a.k.a food court yang tersedia.

Kali nie nak review makanan yang gua try di salah satu food stall yang terdapat dalam ARENA.

Kalau tengok dari segi presentation gambar menu yang dihasilkan..

Bertambah lapor gua bila gua tgk gambar yang diletak di food stall yang ada.

Tetapi gua tertarik untuk makan Nasi Ayam pada kali nieh. ( agak-agak la gua nak review semua. Gua leh telan satu masa satu menu )

Pada review gambar membuatku order Nasi Ayam Roasted.

Gua menanti hampir 3 minit. Makanan gua siap..

Dari segi presentations yang gua tengok kat gambar dengan real presentation memng agak mengecewakan....

Sedey gua tgk persembahan makannya...

Nak buat camner.. Bukan AEON or ada orang nak bayarkan walau gua xpuas hati.

So gua teruskan pemakanan gua ke meja makan.

Sekali gua pun merasa nasi ayam roasted yang dicurah sambal tanpa kicap.

Sekali gua rasa. Wow!!!! Walaupun presentation yanh menghampakan. Namun rasanya... Tidak mengecewakan gua....

Macam orang selalu cakap.. Don't judge the book by it cover.

Tapi gua memang menilai dari luaran jika gua xkenai.

Kekurangan Nasi Ayam nieh pada sup & xdak kicap.

Oklah. Lu orang nak pekena masakan ala melayu ala british ala mat salleh ala mamak.. ARENA food stall Cheras Selatan salah satu recomanded.

Walau mahal sedikit dari harga di luar. Namun rasanya tidak mengecewakan..

Korang tgk la pic yang gua snap untuk tatapan korang.

If you like this post, please share it!
Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

No Response to "AEON Food Court Cheras Selatan ARENA"

Post a Comment